Blogg vs pojkvän

Nu är jag i Göteborg hos min kära vän Sophia. Ska fira nyår ute i skärgården så det lär inte bli mkt bloggande för min del de närmsta dagarna.

Vi låg och pratade till alldeles för sent igår natt. Fick TVÅ snilleblixtar.


- Jag borde börja på någon typ av snickarkurs, för där lär det vara många män, plus att där (av alla ställen) borde man kunna hitta ett potentiellt ligg/ragg, eller vad tror ni?


- Jag kom även på varför jag bloggar och varför jag tycker om att göra det så mkt. Det är: När man är tillsammans med någon, delar ett liv och eventuellt även bor tillsammans (som jag gjorde med mitt ex) då har man alltid någon i sin närhet att prata med. Alltså inte prata seriöst utan prata om vardagen, om onödiga saker, om saker som man egentligen inte behöver prata om. Som tillexempel. "idag fick jag en fågelskit  PÅ skon när jag gick hem från jobbet" sådana saker (det har faktiskt hänt), onödigt vetande och fakta som ingen egentligen bryr sig om men som man kan berätta för en pojkvän för han tycker allt jag säger/gör är kul (kanske därför det tog slut). När jag inte är i en relation med någon så finns inte heller någon på min första plats som jag ringer till för att berätta skitsaker. DET är därför jag bloggar, BLOGGEN ÄR MIN POJKVÄN (?) Haha... (eller iaf ett substitut) Undra vem som egentligen är bäst, bloggen eller en riktig? Ni kommenterar sällan, pojkvänner kan vara rätt så gnälliga. Tror att jag just nu föredrar en blogg, synd bara att man inte kan ligga med den...      


Kommentarer
Postat av: Emelie

du har problem sara - existerar ngt annat än män i din hjärna?! hahaha slår vad om att du kommer vara så despo när du kommer hem att du följer med både pervo 1 och pervo 2 hem (brandman / maaaaatt), hehe. well, du har ju 2 par röda trosor nu, känns onödigt att kasta bort en sådan fin möjlighet!

pöss.

2008-12-30 @ 11:48:52
URL: http://mlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0