Bloody Friday



I dag är jag ett vrak. Titta på mig. Klockan är kvart över två på eftermiddagen och jag har inte ens orkat sätta på mig linserna (kanske för att jag sov med dem på). Som om det inte skulle vara nog med att jag försov mig. Sånt händer inte. Det är inte okej. Jag önskar att jag hade kunnat skylla på någonting väldigt extraordinärt, som att taket rasat in och jag klarat livhanken precis på håret tack vare att katten väckt mig i sista stund genom att klösa mig på foten ...men jag har inte ens en katt.


Jag måste berätta lite mer om festen... Jag hade gjort små uppdrag till alla (med hjälp av Anna, TACK Anna!) men såklart det var få som faktiskt utförde dem. Men de som gjorde blev mkt lyckade. Laila, husets receptionist fick i uppgift att ställa sig upp och hålla en tyst minut för finanskrisens offer. Alla skrattade gott (guud så elakt egentligen) Men tur var att hon gjorde det precis då för när alla blev någorlunda tysta hörde vi att larmet hade gått igång. Tyst minut ersattes till PANIK...haha, det var riktigt roligt. "Va?! det låter ju som vårt larm .."  hahaha
Vi spelade musik från min dator så därför kunde jag spela alla fina godbitar, typ "Lay all your love on me" det blev succé och lyckan var total! Tyvärr blev det inga bilder, jag var typ för full.. Haha


Annars var det egentligen en rätt så dålig fest, om man tänker ur ragg synvinkel. Jag fick inte ens lämna ut min facebook (har jag faktiskt aldrig gjort). Jag var både yngst och snyggast på festen så det var inte så mkt att göra. Ikväll däremot.. =) (hur jag nu ska orka det) har dessutom lovat att vi ska ha förfest hos mig, så det blir jobbigt att dra sig ur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0