Dagens komplimang

MSN konversation med Emelie onsdag kväll:

empan säger:
hahaha vet du vad jag tänkte på idag när jag kollade på sunes jul

empan säger:

- att du kommer se ut som sunes mamma när du blir gammal =) hahaa


empan säger:

och antagligen vara typ likadan i sättet med....


Sara säger:

vad i HELvete!!!


empan säger:

lite smått hysterisk och sopa in brudsmulor under mattan typ


Sara säger:

hahhahah


Sara säger:

Fy fan, höga tankar du har om mig


empan säger:

ni e fan lika


empan säger:

små och blond page och fräknar =)


empan säger:

du får se till och skaffa dig en liten rudolf!


empan säger:

hahahahahaha


Sara säger:

jag minns inte hur hon ser ut


Sara säger:

då kommer du i så fall se ut som BABBEN när du blir stor, fast inte lika rolig bara


empan säger:

det där var FAN elakt!


Sara säger:

hahahhaha

empan säger:

jag ska sova nu


empan säger:

see ya tomorroBITCH


Sara säger:

blev du sur nu?


empan säger:

haha nee







SHITT...Emelie kanske har rätt trots allt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0