Dehär med GI

Imorse var jag på Spinning SJÄLV, en viss dam var upptagen på annat håll..hrm.
Dehär med GI har börjat märkas på lite olika sätt. Jag är bland annat väldigt trött och har inte mkt energi över. Detta märktes speciellt under spinningen. Tjejen bredvid mig var t.o.m. tvungen att peppa mig genom att skrika "kom igen" så att jag vaknade upp ur mitt tyckasyndommigsjälvjagpallarinteensekundtilltrans.. Herregud vad kass jag är. För inte kan det väl vara så att jag blivit svagare efter helgen? Eller blir man det av att åka till Hufvudstaden och ränna på diskotek??


När man tränar på mornarna ingår frukost, detta är extremt lyxigt, OM man som jag inte kommit på den briljanta idén att gå på GI-diet. Ååhh..du ljuva varma bake off bröd, apelsinjuice, frukt, kaffe el te och massa göttiga pålägg (annat än min fil och ägg). Ibland är det faktiskt synd om mig. 


Ikväll är det keramikkurs, det är alltid lika roligt, sista gången dock. Så idag blir det att förse mina alster med glasyr, mina fina koppar t.ex. (lägger upp bilder ikväll). Vem vet, det kanske blir en julklapp till någon snäll. 


Och nu snöar det också  =)

Kommentarer
Postat av: Soffan

JAG VILL HA!! Jag är jättejättejättesnäll. Och så.



Det där har nog inte bara med GI att göra. Jag äter allt och jag är abertrött om jag tränar på morgonen. Jag kör bara promenader tidigt. Träningen får vänta tills kvällen. Och spinning är jävligt tufft. Jag hejar på dig :-)



2008-12-10 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0