Dags att odla långt dårå

I Metro kunde man idag läsa: "Frisyrerna som får männen att tända" En enligt mig oerhört intressant artikel, hehe. Jag har nämligen alltid hävdat att ALLT, (eller ja.. typ mkt iaf) "hänger på just håret" Killar gillar generellt sett en lång och böljande blond man, gärna med lockar också. Detta gäller framförallt när de är ute efter flickvänsmaterial. Metros artikel bekräftar min tes. Klicka här för att läsa hela artikeln. Synd om mig som inte på långa vägar har en lång och böljande man.  


Så tyckte männen:


Långt och vågigt 
som Marie Serneholt: 43 procent

Långt och rakt som Carolina Gynning: 13 procent

Klassisk page: 10 procent (typ vad jag har)

Halvlångt rakt som Ulrika Nilsson: 9 procent

Kort som Carina Berg: 7 procent

Lång page 6 procent

Skålformat som Katie Holmes: 5 procent

Bikupa som Amy Winehouse: 4 procent

Halvlångt vågigt/lockigt: 3 procent

Guuuud.. vad jag älskar denna typ av undersökningar i svensk dagspress, detta är fan kvalitet!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hmm.... borde kanske inte klippa mig ändå - min och marie serneholts frisyrer är ju fan IDENTISKA. :)

2008-12-11 @ 14:11:49
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Sara

Du Emelie - Halvlångt vågigt/lockigt: 3 procent = YOU

MO Ha haha

2008-12-11 @ 15:43:00
Postat av: Emelie

vadå HALVLÅNGT?!?!?!

du 'är bara avundsjuk för att jag attraherar fler procent av den manliga befolkningen än du... OCH snor Spraydatare i din åldersklass.

hahahahhaha

2008-12-11 @ 16:26:52
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: George

Långt hår som Marie eller knasbollen Gynning ska det va... Det läckraste är när håret når ända till midjan, inte sönderstylat utan naturliga lockar.. Gillar inte den här av bort skalade elendet som är tunt i de längsta stråna.. Det ska vara tjockt hela vägen, inte bara till axlarna med uttuning resten.. "punk bitch" håret är inte snyggt :/

2009-09-25 @ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0