Gåsamiddag på annandagen

Jag hade tydligen skrivit ett inlägg i lördags (Nej, jag var inte full) men missade visst att publicera det, därför gör jag det nu istället trots det meningslösa inehållet.
 
Dagen efter juldagen och den stora utekvällen var det raka vägen till ESLÖV för att äta gåsamiddag med släkten. Jag sov hos Ilona (eller sov är kanske en överdrift). Vaknade klarvaken klockan sju och kunde verkligen inte sova mer, kom på att det antagligen var pga. alla de redbull & vodka jag hällde i mig under kvällen. Ilona verkade må som en prins på morgonen och åkte (körde..Hrmm) klockan NIO på mellandagsrea för att köpa en kamera. Jag låg kvar och tyckte synd om mig själv men lyckades faktiskt somna igen.


Sedan var det bara att sätta sig på tåget till Eslöv för intagande av frukost, i detta fall en fet gåsamiddag. Vi stannade hos våra släktingar till 22.30 på kvällen, då kan jag säga att jag var rätt så mör, trots att jag powernappat TVÅ gånger i soffan.


Vi spelade ett charadspel, jag och mormor spelade skiten ur de andra och vann överlägset. Jag har nog talang för charader eller så var det så att alla andra var skit dåliga. En av mina släktingar är iaf det. Det tog ca halva timglaset innan han ens började med charaden och då gjorde han samma rörelser hela tiden. Haha..


Nu skulle jag behöva fasta en vecka för att komma ner på matchvikt igen. Sinnesjukt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0