Glömskans dotter

Nu har jag tränat spinning och ätigt GI-mat hela dagen. I´m så duktig! Också har jag berättat för alla på jobbet att jag har bestämt mig och att de ska sluta fresta mig med diverse gotterier (inte för att jag har en svag karaktär eller så..).  En kollega har såklart gjort helt tvärtom hela dagen, men jag har stått på mig. Shit detta kommer att bli tufft, det är lätt att glömma att man går på en speciell diet också, speciellt när man har alzheimers-light, vilket jag haft typ hela livet.  


Jag glömde min jobbtelefon OCH alla mina duschattiraljer hos Magnus i Linköping efter helgens bravader. Vet inte ens varför jag plockade upp telefonen ur väskan eller varför jag ens hade den med mig ut. Pinsamt om jag skulle supa bort den, då hade jag varit tvungen att ljuga. Jag är rätt så bra på att glömma saker, supa bort saker också. Hela väskor faktiskt. Det var inte kul när det hände i Lund för ett par år sedan. En snubbe hade hittat den på spåret dagen efter och som tur var låg alla grejer kvar, typ. Tjuvarna hade t.o.m. lagt ur simkortet. DET är tjuvar med samvete de!       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0