Vill du hänga upp min stjärna?


Imorgon är det lucia och jag som inte ens hängt upp min julstjärna. Gjorde ett tappert försök idag men gav upp efter typ 1 minut då jag insåg att jag inte på långa vägar skulle nå upp. Tänk om jag måste gå en hel jul UTAN julstjärna bara för att jag är midget-kort (eller har exceptionellt högt i tak). Går ju inte.


Detta är en kontaktannons:


Är du en lång och ståtlig man i 30 årsåldern (sannolikheten är extremt liten eftersom jag endast gett ut denna bloggadress till ett fåtal tjejer). Du måste vara över 1.90, gärna ännu längre. Långa armar är ett klart plus! Du bör vara teknikintresserad och kunna koppla sladdar (?) Har du ett förflutet som elektriker (eller fotomodell/skådis) behöver du inte tveka att kontakta mig. 


 
Helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0