Jag har bestämt mig

Måndagsmorgon och jag vaknade pigg, innan klockan ringde, trots att Sophia legat och brottats med mig hela natten. Det är mysigt att ha någon i sängen ibland, men samtidigt lite påfrestande då jag vant mig att sova själv. Jätte konstig morgon, jag blev klar jätte fort och sedan var jag först på jobbet, vilket nog inte hänt sedan jag började jobba. Börjar nästan undra om något hänt mig i helgen, har jag blivit renad, frälst, eller pånyttfödd? Hade Mr. Hissguy oanade energier eller krafter som överfördes till mig under vår korta stund tillsammans? Eller har jag bara mognat, blivit äldre och trist.


Jag har i alla fall bestämt mig, idag börjar jag äta GI-mat. Alltså jag har bestämt mig, för det är de allting handlar om. Det fick jag lära mig på föreläsningen förra veckan av Mia Törnblom & Susanne Pettersson. Två ägg och fil imorse, behöver jag tillägga att jag redan är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0