Killar med russinfingrar går bort

Det är lördag, jag är bakis och åt äpple i duschen (?) Att duscha hos mig är som att duscha på ett gym. Jag har nämligen inte kunnat sätta upp en duschstång och därför inte heller ett draperi. Det är mkt som blir vått när jag duschar. Jag har förövrigt as-mkt träningsverk i kroppen efter gårdagens spinningpass, abs och Afro-dans. Lägg där till nattens fenetiska svängande (och spanande såklart) på dansgolvet. Träffade en kille jag träffat tidigare, tror han är indier (han går iaf under namnet "indiern") och har RUSSINfingrar!!! Ärligt, det var typ så jag kände igen honom, Urk... Var först lite osäker på om det var han, men efter att ha känt på hans händer så visste jag (jag brukar alltså inte gå runt och ta på folks händer) Det är lite synd för annars så ser han rätt så trevlig ut. Har alla indier russinfingrar?... I så fall är han verkligen en indier. 
      

Jenny hade styrt upp en trevlig liten förfest med allehanda juldelikatesser. Jag tvingade alla på festen (bara tre som faktiskt följde med) att ha mellanfest hemma hos mig, bara för att jag bor typ fem meter från utestället vi planerade att gå till. Det känns sådär nu dagen efter med utspilld smultronlikör OCH Baylies överallt, hela mitt kök stinker smultronlikör. Men det var det såklart värt!  =)

Bilder från en mellanfest

 
Bildbevis på vem som spilde ut Baylies

Jenny, Emelie och schnyggve herself


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahahahahaa jag döööööör.

vilka fula kort!!!



mm så sugen på alkoHÅÅÅL i kväll igen yey.

2008-12-13 @ 13:41:49
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Sophia

Herregud vad ni partajjar tjejer :P

kör lungt

2008-12-16 @ 14:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0