Lördagens höjdpunkter

- Soffans rosa Mimmi naglar (Mimmi från Tre kronor alltså)

- När IP berättade ingående om sina tre porslinstomtar som hon "inte köpt på Ullared, utan ett annat ställe, på en marknad någonstans, en julmarknad i Tostarp"

- När jag skulle förhöra/testa/intervjua (kalla det vad du vill) en kille Soffan träffar, på telefon. Jag ställde cirka 1000 (sant)AS-seriösa frågor och skulle utefter svaren bedöma om han var ngt att ha eller ej. Han lyckades väl sådär, speciellt med tanke på att när jag frågade vilken typ av kalsonger han hade (märk vilken kvalitet det var på frågorna) så slängde han tillbaka frågan till mig och frågade vilken typ av trosor jag hade. BIG NO NO.. det var INTE bra gjort och han misslyckades därmed med testet. Tror Soffan hade lagom mycket ångest över de telefonsamtalet dagen efter.
- Sedan kan jag inte komma på ngt mer. Kul att alla höjdpunkter inträffade hemma hos IP efter att vi kommit hem. Jag bjuder på lite bilder istället.

 Ganska så suddiga bilder, betyder det att man ska dricka mindre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0