Oh..you hippa mediekille, lär mig att bli lika världsvan som du!

I morse var jag på en mycket inspirerande föreläsning om utvecklingen på webben, trender och möjligheter. Två tuffingar som höll i det också såklart! Hur kan det vara så att alla killar som jobbar med webb och media är så jävla hippa..?? Det var precis som att de två tillsammans ägde rummet, ja t.o.m hela bygget. De var unga (min ålder) och såg båda bra ut, hade snygga moderiktiga kläder OCH var både trevliga och as-bra på att föreläsa. Hur blir man sån egentligen?

Minst lika hatad som älskad, men i den nya medievärlden är det egentligen en affärsidé så god som någon.

Alex Schulman

Ett exempel på tuffing är ju Alex Schulman. Minst lika hatad som älskad, men i den nya medievärlden är det egentligen en affärsidé så god som någon.


Fick på föreläsningen mitt största mandomsprov hitintills i form av en SKITSTOR frukostbuffé. Jag satte snabbt på mig skygglapparna och nästan sprang förbi, samtidigt som jag slet åt mig ett päron. Och jag klarade det! Har klarat hela fyra dagar nu.. Wieeehooo!!

Efter jobbet var det Box på schemat, vilket jag sett fram emot hela dagen (inte ironisk). Jag och Emelie brukar mest fnissa oss genom passen, känns ibland som om vi är de mest oseriösa personerna i hela gruppen. Men inte idag, då vi jobbade på ordentligt och träffade mitslarna rätt alla gånger. Inte som den gången då Emelie knäade mig på låret eller jag slog så hårt att Emelie fick flera blåmärken på armarna. Tänkte köra med det som raggningsknep på krogen, att jag var så stark och tuff, men glömde bort det ..och de var nog tur =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha!

Det är ju du som är oseriös på passen - skriker saker om ditt underrede och stönar högt när bara halva situps-tiden har gått :D

Jag måste påstå att jag själv sköter mig exemplariskt!

2008-12-04 @ 22:16:59
URL: http://mlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0