Oönskade julklappar

Jag är på väldigt bra humör, lyssnar på Feliz Navidad på repeat och tittat på min fina julklapp jag fick av chefen. Ett fårskinnsfäll från "Göta Kanal får" (får som faktiskt levt ett gott liv utmed kanalen). Jag och alla mina kollegor har haft lite julfrukost här på morgonen med skinksmörgås, glögg, lussebullar och pepparkakor (börjar bli lite trött på allehanda jul/lusse godsaker nu). Vi hade julklappsutdelning också, alla hade fått köpa en julklapp för 100 kr. Såklart hade jag ansträngt mig till max för att hitta den perfekta julklappen (hur man nu kan göra det när man inte ens vet vem som ska få den). Ewa som fick min klapp blev mkt nöjd (en söt necessär med lite blandat i) JAG däremot blev inte så nöjd (jag blir sällan det, faktiskt, vet inte om jag är ovanligt kräsen eller vad det beror på?!). Jag fick i alla fall en ljuslykta i svart smide som ser ut att komma direkt från 90-talet. Nu ska jag bara fundera ut till vem jag ska ge denna vidare till.. MO Ha Ha haha.. (bästa sättet att bli av med oönskade julklappar eller presenter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0