Paketlek med utgång



Jag fick mkt fina paket från paketleken med tjejerna i torsdags. Såklart var det en jävla hysteri från början till slut. Någon sa t.o.m. att de var rädda för mig på paketleken.. Herregud kanske skulle tagga ner lite nästa gång, det var iaf inte jag som slungade ett paket på gravidNinas mage. Min bästa present var från Jenny och bestod av en Påveklocka, se bild. Helt underbar, köpt på Möllan i Malmö! Den kommer jag alltid att ha framme =)


Sedan blev det dans och sanning och konsekvens spel som Marie fick i present, mkt roligt. Speciellt när Marie herself fick konsekvensen att måla ett självporträtt av sitt eget kön. Något hon lyckades exemplariskt med, på största papper också.



Mamma Mia dvd:n åkte på och jag blev i extas. Titta bara. Det fanns en sing along funktion.. Weeii...




Sedan bar det iväg till Hipp, ett ställe som egentligen inte är så ball och varje gång jag frågar mina vänner varför de ALLTID går dit så får jag inte några direkta svar. Det verkar som om de alltid går dit just för att de alltid går dit. Mig spelar det egentligen ingen roll men jag har de senaste åren aldrig besökt ett annat uteställe i Malmö, hade varit kul att prova ngt nytt (detta är en pik).



Moget att fördärva Carros kuddar


Ser lite höjdrädd ut

Något mer städade



Random pictures från Hipp:






Haha =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

men VAD ska jag göra om jag inte FATTAR vad de SÄGER?! efter alkohol lär jag ju fatta ännu mindre.

hehehhee övriga gäster på nyårsfesten är för övrigt typ bara SINGELKILLAR, oh my. ska jag hooka upp dig?! kan visa dem dina snygga bilder på bloggen ;)

2008-12-27 @ 14:37:23
URL: http://mlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0