Sara = Carolina Gynning?

Idag har jag varit hos frisören som gjorde mig väldigt blond, blondare än vad jag tänkte men what a fuck, blonds have more fun! eller hur var det nu? Frisörskan hade dessutom mage att försöka få mig att tro jag var lik Carolina Gynning. Kanske min dialekt men inget annat sa jag, men hon stod på sig och sa att vi hade samma drag, hudton och mandelformade ögon..bla bla, tror hon vill få någon extra schampoflaska såld eller ngt. Men smöret slutade inte där utan hon påstod även att jag var mer vacker än snygg ..och där har hon ju helt rätt =) Kanske går tillbaka trots allt.

Jag och Sophia gick på stan, köpte inflyttningspresent till festen på lördag och sedan fikade vi tillsammans med Sandy. Vi diskuterade Sophias dream boy (inte toy boy) 60 % av tiden, utseende 20 % och det helt fantastiska singellivet de resterande 20. Med andra ord, en helt vanlig fika i NorrköpingC.


Jag har precis blivit klar med två keramikkoppar, det tog typ två timmar. Samtidigt som Sophia käkat arabiska fågelfrö, eller bezzer som det tydligen heter och gafflat (högt) i telefon, kollat på desperate housewifes och chattat (gud vad länge sedan jag använde de ordet) på msn. Soffan det är för härlig att ha dig som inneboende ibland!! 


Me in action!

Mina fantastiska koppar, ni får se det färdiga resultatet om några veckor efter att de blivit brända och glaserade.

Mina tjusiga keramikkoppar. Ni får se det färdiga resultatet när det är brända och glaserade.



Första gången jag skulle smaka dessa rätt så smaklösa frö, "råkade" Sophia glömma berätta att man faktiskt måste skala de först. Tog en hel näve och tryckte in. Höll god min men tyckte nog de var lite hårda och inte alls så goda som Sophia sa att de skulle vara. Har sedan dess knappt ätit några.

Sötaste Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0