Sara don't like trains

Idag när jag kom till stationen i Malmö för att åka hem, hade jag precis missat ett tåg. Skit också tänkte jag. Men det fanns inte så mkt att göra så jag köpte en tidning och slog mig ner i väntsalen på Malmö central och väntade på nästa tåg som gick EN TIMME senare (söndag idag). Men det var ändå rätt ok, jag tittade på konstiga människor och lyssnade på konstiga samtal. Tillsist var det då äntligen dags för mig att ta tåget, men tydligen tog det lite längre tid att gå till rätt spår eller så var jag bara ovanligt långsam, men JAG MISSADE iaf TÅGET. Jag väntar alltså på ett tåg i en timme och missar sedan det.. Herregud, börjar det gå utför för mig? 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkar som din alkoholkonsumtion redan påverkat din hjärnas fettlager - säkert därför du gick såå långsamt och missade tåget =)

Och tror du på riktigt att det blir vit helg?! Hahahahaa. det första vi ska göra när du kommer hit är palaaaace eller bomuuull (inte haarryyys) hehehe.

2008-12-28 @ 18:41:37
URL: http://mlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0