Amy och jag

Alltså igår jag var ute IGEN. Nu börjar jag verkligen se ut som Amy Winehouse på riktigt. Efter nyår är det jag som har minst TVÅ vita helger. Läste dessutom en artikel idag om att alkohol kan krympa hjärnan. Att hjärnans volym minskar och allra mest hos kvinnor SÅKLART. Jättekul, jättekul. 

Men det var kul igår. Gick till ett ställe men jag och Evelina tyckte inte det fanns tillräckligt många potentiella ragg där så vi stack från alla och gick till ett annat ställe. MEN där kom vi inte IN eftersom vi tydligen var (enligt vakten) alldeles för fulla och kaxiga. Jag lackade ur totalt och började såklart kaxa än mer. Sa att jag skulle anmäla vakten och skrek: KOM DU INTE IN PÅ POLISHÖGSKOLAN ELLER?? Herregud vad jag var sur... det var bara för mig och Evelina att snällt gå tillbaka till första stället och hänga in våra jackor igen (tur att det inte var speciellt långt mellan). Träffa på vägen (eller såg genom fönstret till ett kebabhak) en gammal klasskompis. Varav jag springer in och beklagar mig över händelsen med vakten ...och vi har inte träffats på flera år. Lite pinsamt såhär idag, hehe.   

Kvällen avslutades med en efterlängtad falafel (en riktig alltså och inte en sådan som bara finns i Norrköping) och jag var glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0