Sverige behöver fler BLATTAR!

Jaha, då var man i förorten dårå. Träffade Sophia i rulltrappan på Södertäljes centralstation, kände knappt igen henne med mössa. "VADÅRÅÅ är jag inte snygg..hahah???" Gastade hon. Jag råkade nämna något om förort på bussen på väg till Khadra, varav Sophia skrek att jag var en jävla östermalmsbrud så att hela bussen hörde och säkert de där utanför också. Tur det var dags att hoppa av precis då.


Väl framme brassade vi drumsticks och bönsallade, allt á GI. Mycket gott! Sedan mös vi framför idol och drack nybryggd espresso, Lovely!! Sophia käkade såklart arabiska fågelfrö medan jag höll mig till svennevarianten, jordnötter.


Fan alltså, om inte Kevin vinner idol, ja varfan är Sverige på väg då? Vi behöver en varm karaktär, som sätter lite krydda i våra svenska frusna hem. Precis som Sophia gör med mig, får mig att våga vara lite mer öppen och framåt. Fler personer med annan etnisk bakgrund än svensk (observera denna politiska korrekthet) till Sverige TACK!      


Kommentarer
Postat av: Zobheje

Hahaha, ja konstigt, sen så stannade du ju bara upp hela kön :P

Nej men det var trevligt att ha dig på besök ;)

Du ser det händer massor här :)

hahaha, ta en banan till bästa pris hahahaha

2008-12-06 @ 18:21:24
Postat av: Soffan

Var har du köpt skarrrfssen? Den var sehr najs.

2008-12-10 @ 22:08:51
Postat av: Soffan

What? Blev till fel inlägg. Men du fattar nog ändå. Smart som du är.

2008-12-10 @ 22:10:50
Postat av: Sara

Den har jag köpt på MQ, MKT nice är den (och mjuk).

2008-12-11 @ 13:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0