Traditionell lussevaka?

Jag har haft skit mkt att göra på jobbet idag, har precis avslutat ett möte med en av de roligaste män jag träffat på länge. Värsta stockholmaren, satt och drog skämt och pratade strunt i tre timmar, aldrig haft så roligt på ett möte tror jag. Dessutom såg han bra ut... Jag måste snart sluta spana på killar. En av mina manliga vänner sa förra gången vi var ute att när jag stod på dansgolvet, hade jag verkligen radarn inställd. Herregud, jag spanar alltså så mkt att det SYNS.


Ikväll är vi ett litet gäng som på "traditionellt" sätt ska ha någon form av lussevaka. Eller som Emelie skrev: "Man MÅSTE inte bli lika full som när vi var 15, men det förväntas av oss =)" Men först ska vi träna, laga skit god mat, klippa Emelies hår ..och så var det någonting mer..? Allt innan klockan åtta ikväll iaf för då står "glöggen på spisen hemma hos Jenny". Får väl se hur det går och vart denna kväll slutar??
Det är fredag, fredag, FREDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0