"Granen står så grön och gran i stugan"

Ikväll ska jag och min lillebror vara ENSAMMA hemma och JAG ska själv klä granen. En gran som vi egentligen inte skulle ha. Man hade tydligen tagit ett gemensamt beslut här i familjen men jag har lyckats att tjatat mig till en =) Herregud..vad är en jul utan julgran..? Det går ju faktiskt inte. Så därför får jag klä den själv och kanske t.o.m klä av den själv också (men antagligen har jag nog åkt tillbaka till Norrköping innan det är dags) Tror bara det är tomma hot..

Jag har idag, dagen innan julafton, äntligen köpt alla julklappar. Nu ska jag bara hitta ngt sexy att ha på mig på den 25 också. Vet inte hur det ska gå till om jag inte åker ut och handlar imorgon OCKSÅ, för den 25 är väl allt stängt.. Åhh..jobbigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0