Stans djupaste urringning

Lördagskvällen började med saffranssockerkaka och glögg hemma hos Malin i Linköping, mkt mysigt! Sedan tog vi oss till en förfest som visade sig bli allt annat än rumsren. Vi var bara tjejer så det diskuterades allt från snoppar till bästa lösnaglarna. Att vi spelade "Våghals" (ett sanning och konsekvensspel) gjorde ju inte saken bättre. Både Malin och Emelie fick roliga konsekvenser:


Malin fick i uppdrag att skicka sms till två valfria personer med texten: 
- Jag har blivit bjuden på swingersfest, vill du följa med? Du gillar ju att dansa!
Emelie fick också i uppdrag att skicka sms till två valfria personer:
- Jag är osäker på min sexualitet, vad tycker du att jag ska göra?

...också skickar hon till sin MAMMA (som inte ens svarade på meddelandet). För att spä på detta lite extra, så tog Emelie min hand när jag skulle träffa hennes mamma för första gången idag... haha, hon måste verkligen trott att Emelie menat allvar med meddelandet.
 


Jag fick i uppdrag att gå fram till en kille på utestället, säga att jag skulle vara med i en hemlig dokusåpa och fråga om inte han kunde bjuda mig på en drink. Tyvärr glömdes detta uppdrag bort, ..eller så kanske det var tur.  


Det visade det sig att jag lyckats skaffa mig stans djupaste urringning. Vilket hade en viss effekt på det manliga könet och med mina nyinlärda afro-moves blev det helt enkelt en succé på dansgolvet. Detta resulterade i att jag blev mittpunkten i ett vad mellan tre killar som skulle vinna 50 kr (kul att jag var värd nästintill en hel förmögenhet) om de lyckades hångla med mig. Kan ju säga att det idag känns sådär.. och jag tänker inte berätta hur det gick =)
Tydligen hade brorsans tjej även sett mig (med urringning och allt). Hon hade inte varit säker på att det verkligen var jag och hade därför inte gått fram och hälsat. Hon trodde väl inte sina ögon helt enkelt!



Det blev såklart efterfest också, den lyckades jag och Emelie tyvärr sabba genom att spela "lay your love on me" på repeat med video och allt, trots högljuda protester från övriga. Emelie lyckades även med konststycket att slarva bort sitt KREDITkort, som låg löst i min väska. Såklart fick jag skulden och i ärlighetens namn vet jag inte hur kortet kunnat försvinna eller vem som är ansvarig. Hon lyckades iaf spärra det och sedan var allt frid och fröjd igen. 



Det är inne med rutiga skjortor, tydligen. Typ hälften av alla killar hade rutiga skjortor. Här lyckades vi fånga tre av dem.

Kommentarer
Postat av: Soffan

2008-12-16 @ 22:00:55
Postat av: Soffan

Akta så att du inte slår pattarna i backen.

Jag känner mig inspirerad och tror minsann att jag ska slå till på stort till helgen. Du ligger dock i lä jämfört med Malle melon. Men den är fan svårslagen också.



Ska bli sjukt fint att ses om fyra dagar! Love :-)

2008-12-16 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0