Äntligen helg!

Soliga fantastiska fredag - idag är jag på bättre humör! Weehhii.. Jag har kommit på varför jag aldrig tränar speciellt mkt när det är sommar. För då är det oftast fint väder och jag vill istället vara ute och göra andra saker. Måste verkligen köpa en racercykel (så att jag kan träna inför tjejvättern) och/eller laga punkteringen på min cykel som varit punkterad hela hösten (bra jobbat).


Helgens planer:


- Mysfredag, tacos och BIO "Män som hatar kvinnor" med min flickvän Emelie

- Laga punkteringen på cykeln

- Kolla/köpa en ny/begagnad cykel

- Lördags långfrukost med mitt goda bröd och andra göttigheter tillsammans med min flickvän som sovit över hos mig =)

- Årets första PICKNICK i Folk Parken (vi träffas klockan 14.00 i "hålan") KOM

- Sola UTOMHUS och få massa fräknar

- Inflyttningfest hos Oskar (så nu vet du det Oskar)

- Söndagsbrunch?
- Söndagsmys? (någon som känner sig manad?)

Tror det kan bli en bra helg, trots att jag egentligen skulle åkt till Göteborg för att träffat mina gamla klasskamrater på en klassåterträff. Men kom på andra tankar och sparar lite pengar istället. 

NU  -låååångpromenad i solen!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

...börjar faktiskt tro att ni Är ihop nu - "bakom varje skämt finns en gnutta allvar". Kanske var det en poäng som du hade, att vi alla har det i oss...(?)

2009-04-03 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0