Dagens bästa nyhet

ULLARED SKA BLI TV-SERIE.. Haha, så roligt!!! en så kallad "yrkessåpa" om verkligheten på Gekås i Ullared. Serien går under arbetsnamnet "Ullared", börjar spelas in i sommar och ska sedan visas på Kanal Fem. HERREGUD.

Jag tänkte direkt på min kära vän Ilona som med jämna mellanrum åker till Ullared för att bunkra varor. Minns när hon vid 20 års åldern och nyligen flyttat hemifrån åkte till Ullared och kom hem med diverse barnkläder som hon skulle spara tills det var dags (?), big pack med topps, schampo och andra livsnödvändiga varor. Vi andra kompisar stod häpna över alla vuxeninköp, vi som alla fortfarande bodde hemma!   

"Man får bjuda på sig själv" säger Gekås vd Boris Lennerhov  -och jag kan knappt bärga mig tills det är dags för sändning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

What, jag har väl aldrig köpt barnkläder där...



Sen är det faktiskt typ 3-4 år sedan jag var där..



Men kan hålla med om Topsen, bunkrade upp ganska rejält ;-)



Skulle faktiskt vilja åka dit igen!!



Kyss

2009-04-13 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0