Danny, Åh Danny...

Ännu en arbetsdag är över. Idag har jag lärt mig massa nya saker om sökordsoptimering - och annonsering, samt insett att min gjorda budget för utveckling av webben antagligen kommer att spricka BIG TIME. Vågade inte berätta för chefen. Tror jag behöver en säljare som kan sälja lite annonsplatser på vår sida. Skicka din ansökan till mig, typ.


Idag var jag på Netto. Helt klart en av mina favoritaffärer, massa billiga grejer. Jag köpte bland annat ärtsoppa, 7 kr. Tror inte jag har ätit (köpt)ärtsoppa sedan jag gick i gymnasiet. Den var helt ok, faktiskt.


Nu är det Greys Anatomy på TV, avsnittet där Danny dör.. jag bölar, kan inte skriva mer =(




Kommentarer
Postat av: Emelie

DET ÄR HELT SJUKT,

jag och michelle satt här i soffan, michelle zappade och upp kom Greys, båda två skriker "DET ÄR AVSNITTET DÄR DANNY DÖÖÖÖR!" och vi sitter båda två som förhäxade framför tv:n. Fast ingen gråt, såg för lite.



FavvoGreys-avsnitt:



1. Med bomben, när Meredith har sin hand på den

2. Danny dör.

3. När de två ungdomarna med cancer dör :( :(

4. När Meredith bygger ett ljushus till Derek (måste ju ha lite positivt också.)

2009-04-22 @ 19:25:29
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: IP

Shit nu e jag ju orolig att Izzie dör, FAN det får hon ju verkligen INTE!!

Det var väl bara 5% chans för överlevnad eller något sådant..

Är det någon som vet om hon överlever eller ej?...

2009-04-25 @ 16:45:06
Postat av: IP

Har aldrig förr kollat vad som kommer hända i kommande avsnitt men var så ledsen efter förra Grey´s Anatomy. Nu har jag checkat de kommande 5 avsnittena och är nu lyckligare... :-)

2009-04-25 @ 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0