I love my bike even when it rains

Idag var jag sjukt sugen på att cykla OCH vilken tur då att jag just idag skulle hämta ut min cykel som jag lämnade in på lagning igår. Efter jobbet randomcyklade jag sedan runt i stan, I REGNET ca en timme BARA för att det var så jävla gött att äntligen kunna cykla igen. Glad som en speleman eller som David Hasselhoff på systembolaget!


Tydligen var killen i butiken tvungen att byta ut HELA bakdäcket eftersom cykeln stått hela vintern och däcket spruckit(?) eller vad han nu sa?? Jag lyssnade inte riktigt. Men jag blev säkert RÅlurad och han tjänade sig säker en extra hacka på den blond- och blåögda tjejen som inte visste någonting om cyklar och dess konstruktion. Jaja. 250:- är ändå inte så mkt (typ ett par flip flops). Nu ska jag bara köpa en racercykel också. Hittat massa på blocket som jag ska ringa ikväll och imorgon ska jag inkasera 1500:- för skidkittet jag precis sålt.

Affärerna går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0