Det är dags att bekänna färg

Jag har tänkt skriva detta inlägg en längre tid och har börjat skriva på det flera gånger också, men inte vetat hur jag skulle formulera mig. NU är det då äntligen dags! Utan krusiduller och utan att linda in det i bomull - jag bara berättar det! Jag kommer antagligen att utveckla det senare, men just nu vill jag bara få ut det!


Jag tror redan att många misstänkt det och länge undrat hur det egentligen ligger till ...mellan Emelie och mig. Vad har de för relation till varandra egentligen?


Ja... i cirka 6 månader har vi lyckats hålla det hemligt, men nu går det inte längre att dölja - allt för många har börjat misstänka och vi har fått ljuga för människor i vår omgivning. Något som inte känts så roligt alla gånger. Det hela började som en fyllegrej och har under tidens gång utvecklats till något mer seriöst, man kan väl egentligen säga att vi är ett par! hihi.. Det hela är helt nytt för oss båda och något som vi inte visste var möjligt. Ett litet - tinysteg ut ur garderoben - this is, (berätta inte för någon.. promise) och glöm allt snack om killar, det har bara varit en täckmantel. Trodde ni verkligen att vi var så frisläppta och wild and crazy singlar?! Ni skulle bara veta...


Kommentarer
Postat av: Lina

Mmm lämpligt att komma ut 1 April. Sara du gillar snoppar och du kan inte förneka det :) mohahahaa! Fast om du gillat tjejer istället hade jag älskat dig lika mycket för det! PUSSSSSS

2009-04-01 @ 10:14:40
Postat av: Anonym

Hahaha skulle som sagt valt ett annat datum :-) April april.. Du e en hyvens tjej du. Hoppas allt e bra! Puss puss

2009-04-01 @ 13:53:22
Postat av: Henrik

Hehe va fint! Helt plötsligt trillar bitarna på plats..



Hursomhelst; här är två av mina Spotify-listor. Håll till godo!



http://open.spotify.com/user/henrik.nasvall/playlist/35V2QwUlMy6PsIIHgU8n1G



http://open.spotify.com/user/henrik.nasvall/playlist/11RtZX1agq8PCyfXd9jrMJ

2009-04-01 @ 22:25:32
URL: http://kanonerz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0