Dubbla budskap?

Alltså jag får dubbla budskap från min flickvän - vet inte hur jag ska hantera henne? Ena sekunden är hon liiiide PÅ och andra sekunden vill hon inte alls och är istället skit bitchig. Tror hon är lite osäker på sin sexualitet. Här har jag iaf henne runt lillfingret =) 


MSN-konversation gällande bokning av BIO-biljetter (en förövrigt mkt PARIG-aktivitet, förutom att även Therese ska vara med då).  


mli säger:den KOSTAR 110 KR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sara säger:

herregud

men det får de fan vara värt

mli säger:

vart vill vi sitta?

liten sal.

längst bak?

Sara säger:

hångelsoffan?

mli säger:

aaah

Sara säger:

hahaha

mli säger:

fanns bara kassa platser kvar

så fick bli hångelsoffa

Sara säger:

hahahah.. dålig ursäkt

mli säger:

vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0