Emelies och Saras fredag, part 2

Part 1 går att läsa på www.mlie.blogg.se, vi kör kollektivbloggning - det är de nya nu!

Vi shoppade skor på stan! Jag tänker inte säger vems som är vems. Eftersom en intensiv omröstning just nu pågår, lägg din röst du också. Vilka skor är snyggast?




Därefter blev det romantisk tacomiddag


Mitt under middagen ringde min telefon och jag fick skidorna SÅLDA!!! Lyckan var total och tjejen prutade inte ens. HAHA till er som sa:"VA?! lycka till att sälja skidor i april".


Efter bion (fick tyvärr inte fota inne i biosalongen) blev det fika tillsammans med Therese




Vi tecknade varandra (minns inte längre varför), behöver väl inte berätta att ingen av oss blev speciellt nöjda med resultatet







Sist men inte minst en teaser till Oskar. Haha ..Emelie försöker här på ett "smart" sätt gömma Oskars inflyttningspresent. (OBS - Bh:n har inget med presenten att göra.) För er som är observanta kan nog lätt räkna ut vad paketet består av.hmm.. Om inte så kommer bilder på presenten imorgon. 


Sedan var det dags att sova och resten av bilderna är censurerade. Therese vågade inte sova över hos mig av rädsla för att jag och Emelie skulle taffsa på henne under natten. Nee.. 


Recension av Bion, "Män som hatar kvinnor" kommer i ett senare inlägg. Jag tyckte den var skit bra, en av de bättre filmer jag sett på mycket, mycket länge.

NUPARTY 


Kommentarer
Postat av: Camilla

De sneakers med turkosa skosnören är helt klart finast och jag antar att de är dina Sara? (E. har ju en viss förkärlek till Reebooks)

2009-04-05 @ 13:11:04
URL: http://oskrivnablad.blogspot.com/
Postat av: Sara

Nää de är faktiskt mina. FAAAN att emelies vinner hela tiden, bara therese som är på min sida.

2009-04-05 @ 14:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0