Things that put me in a good mood

Hela denna dag har väl varit sådär, (kanske märktes på mitt förra inlägg.. hmm). Haft dödsmkt att göra på jobbet, min praktikant har ställt konstiga och irriterande frågor hela dagen och det har bjudits på diverse delikatesser såsom SMÖRGÅSTÅRTA. Jag som har nyttovecka!!  - det gick ju åt helvete... Min lunch var iaf trevlig och även promenaden efter jobbet tillsammans med Emelie och Joel, (inte Yoelle den här gången) MED årets första utomhusmjukglass i strålande solsken! Därefter var jag tvungen att powernappa i 30 min (efter gårdagens alltför sena uppekväll, middagsbjudning och utomhusnattfotografering) för att orka med kvällens restaurangbesök och vindrickande, där Emelie för övrigt gjorde allt för att skämma ut mig inför en av servitörerna genom att högt och ljudligt berätta hur gammal jag var och hur gammal ett av mina senaste ragg var. Jag råkade å andra sidan högt och ljudligt fråga Emelie och Joel vilken typ av relation de hade. Emelie blev så generad att hon inte visste var hon skulle signera kvittot och Joel tittade mest ner i bardisken. Mo HaHahaha... Behöver jag berätta att mitt humör - exakt vid denna tidpunkt var på topp!


Med små humörtoppar och djupa svackor (Ja... jag har mens) har jag genomgående surat mig genom större delen av denna dag men har NU äntligen blivit på bra humör!! (det tog sin lilla tid). NU när det är dags att sova, lönt.. Men tänk vad lite vin, mat och vänner kan göra! Nu ska jag sova - morgonpromenad med Evelina imorgon klockan NOLLSEX.NOLLNOLL.
Gaaahh, why oh why??


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ligger risigt till unga dam!



Undrar f ö vad Mr XX anser om att bli kallad "ditt senaste ragg"

2009-04-03 @ 10:07:34
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Sara

Ett av mina senaste ragg kan vara:



1. någon jag raggat på för länge sedan

2. någon som raggat på mig för länge sedan

3. någon jag dejtat för länge sedan



SÅDETSÅ





2009-04-03 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0