Bilder från helgen

Idag orkar jag inte skriva så mycket så jag lägger ut lite bilder istället. Trevliga bilder från trevliga stunder tillsammans med trevliga människor.


En av de bättre söndagarna. Evelina har varit på besök från Skåne hela helgen vilket har varit mycket trevligt, solen har skinit och det har grillats i vanligt ordning. Gud vad jag har grillat på sistone, verkar bli en riktig grillsommar - ja det är sant.. jag tror det är sommar och envisas med att springa runt i öppna skor utan strumpor. Det är inte så smart då det faktiskt inte är jätte varmt så fort solen går i moln.


Emelie, Marcus och mina spett, PLUS kött (till vänster - och som ser oroväckande mörka ut) dominerar verkligen grillen 

Marcus äter finfin grillmat

Tur jag har en så snäll Emelie som lånar ut sina vantar till mig när jag fryser
Michelle och Jenny äter korv

Självklart ska en bra grillning avslutas med bananer i folie med choklad. Grabbarna vaktar grillen såklart

Idag har det blivit fika gånger TRE. Bättre bakisaktivitet får man leta efter och jag tog bild på alla.



Bakisfika nr 1 - på Bagarstugan med hela eller kanske halva gänger från gårdagens grillning samt utgång.

bakisfika nr 2 - på Fräcka Fröken med Evelina, Kattis, "Greken" och "Italienaren" =)


Fika nr 3 på Färgargården med VÅFFLOR!! tillsammasn med Evelina och Kattis.




Suuuper NINiice =)

Nu ska jag hämta en person på cykel, fan vad snäll jag är.

Kommentarer
Postat av: Camilla

mycket, mycket äckligt med vantar på fötterna, de måste brännas! (jag tycker inte om fötter)

2009-04-20 @ 12:08:48
URL: http://oskrivnablad.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fast mina fötter är fina och nytvättade dagen till ära = luktar rosenblad och apelsin

2009-04-20 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0