Vår nya kompis

Jag och Emelie har fått en ny kompis. Vi vet inte vad han heter men han jobbar i videobutiken mitt emot. En tuff utländsk kille med fräsiga tatueringar.


Igår när vi handlade Kalas juice fick vi tillfälle att pratade en hel del faktiskt och lära känna varandra. Vi fick reda på både lokalens hyra, hans framtidsplaner (att konkurrera ut Gottegrisen - stans största/bästa godisaffär) och se bilder på hans dotter. Han trodde stenhårt på att jag flyttat hit för Emelies skull och vägrade att tro att Emelie var härifrån.


Vi fick även reda på att:


- Killen som blev mördad nyligen, ..ja det var ju då en vän till familjen
- Killen som blev mördad för två år sedan, ...ja ..det var ju också en vän till familjen 


Vi tror att det är en bra kille vi träffat och ser fram emot att bli hans VÄN, en vän till familjen .


Kommentarer
Postat av: emelie

Ow, vi borde faktiskt hänga mer med min italienare också - han vars pappa sitter i fängelse för maffia-samröre!



SVINBRA kompisar ju!

2009-04-06 @ 23:46:10
URL: http://mlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0