I am apparently not alone

Första dagen helt utan jobbångest. Jag är tydligen inte ensam, fenomenet togs imorse upp på TV4 nyhetsmorgon. Det kändes bra, jag har alltså inte bara inbillat mig min ångest och jag behöver inte byta jobb, flytta till en annan stad eller sadla om till konstnär/mångsysslare/äventyrare - inte än i alla fall. Det var bara helt vanlig jobbångest, sådan man kan få efter semestern och det är helt normalt! Tror inte heller att min ångest var allvarligare än någon annans, jag är nog bara lite mer dramaqueen än alla andra.


Om några timmar går Alfan mot Göteborg. Way out west står på schemat. Artister som: Timo Räisänen, Beirut, Robyn, Anthony & the Johnsons, Glasvegas, Laakso, Röyksopp, Jenny Wilson, Lily Allen, Florence Valentin.. Mf. Det kommer bli grymt! Potpurri av sällan skådad form


Rapport kommer på måndag. Over and out - klart slut, ses på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0