Kan man se sexig ut när man dricker grädde?

Okej.. jag har varit sjuk och därför inte orkat blogga, men nu måste jag för att få bort förra inläggets snygga bild (skriver så bara för att få Emelie nöjd). Jag försöker se sexig ut samtidigt som jag dricker grädde (?) Ni undrar förstås varför. Jag är ju redan sexig och blir inte mer sexig bara för att jag dricker grädde. Att försöka dricka grädde sexigt är inte speciellt sexigt. Att dricka grädde överhuvudtaget är inte speciellt sexigt. Grädde i sig är inte sexigt. Eller så är det så att jag inte dricker på riktigt eller ens försöker se sexig ut? Jag gillar ju inte ens grädde, speciellt inte flytande. Jag försökte däremot få folk att göra det - dricka 3 dl vispgrädde mot utbyte av pengar. Ingen gick konstigt nog med på detta. Så jag fick göra det själv. eeh ja.. sexigt såklart.. Eeeh..detta resonemang leder verkligen ingenstans. Det är inte ens ett resonemang.   


I helgen var jag iof inte speciellt sjuk men då var jag upptagen med annat. Jag och Emelie anordnade en äkta svennefest. Med Sofiero, kungsöl och grogg. En hyllning till svennigheten, med rap das armas, boten Anna, Foppatofflor, platinablondering, tribaltatuering & pub Wasa som ett fint avslut på kvällen som även bestod av pizzabuffé, utspilld tomatsås över halva köksgolvet (och vissa personers kläder), kvarglömd kniv i ugn fick ny form och grannen kom och klagade på för hög musik. Precis som det ska vara på en svennefest! Kolla in bilder här  


Känner du dig lite extra Svennig och har Spotify?

Sedan så är det någon som glömt sin tumring, vänligen ge dig till känna.  


Kommentarer
Postat av: Henrik

Sara...vi måste prata.

Här kommer du inte undan, trots att det är i profil.

Hör av dig.



Yes! Äntligen är svennelistan publik! Tack

2009-08-25 @ 17:47:08
URL: http://kanonerz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0