Saknas: arbetsmoral

Herre min gud var tog arbetsmoralen vägen? Trots att jag var på plats redan klockan 07 så har jag inte fått överdrivet mkt gjort idag. Dagens bästa kan vara när jag lyckades förstå varför mitt skrivbord inte gick att höja (suttit som en dvärg de senaste dagarna), jag har beställt klipptid, överlämnat en gigantisk blombukett till 60-åring och när jag gick hem på lunchen och SOV i ca 30 minuter! Går hem om ca 1 timme, då ska jag och sambo städa, vilket inte verkar vara gjort på hela sommaren. Sedan Afro, Yatzy och kringlor(?) hos Michelle. Sweet! (obs. afron utförs på gymmet) =)


Kommentarer
Postat av: Henrik

Go Sara Go!

Se till att spöa dem i Yatzy nu!



Hmm det där med skrivbordet, låg det emot golvet?

2009-08-18 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0