SKA VI PLOCKA KÖRSBÄR I MIN TRÄDGÅRD, eller ska vi dansa först?

Mycket bättre morgonhumör idag, jag var inte sur en enda gång, inte ens när jag tvingades stänga fönstret för att ljudet från renoveringen av det närliggande parkeringshuset tog sig in i min lägenhet (lätt över 100 decibel - kan få vem som helst förbannad). Jag tillagade gröt som inte blev bränd och tittade på gårdagens konstverk. Hm.fortfarande mkt kvar att göra.   


På jobbet har jag t.o.m. kunnat jobba. Jag har även ätit massa, massa körsbär. Jag undrar om man kan få ont i magen av att äta för mkt körsbär? Jag tror det. Tänkte på den där låten "Ska vi plocka körsbär i min trädgård". Var tvungen att lyssna på den och ...herregud!! jag insåg att den egentligen döljer ett mycket sexuellt budskap. Körsbärsplockningen är bara en täckmantel för att ha sex!


Nedan följer exempel från texten:


"plocka allt du törs där i min trädgård, ta vad du vill ha"


"Ge och ta"


"men för varje bär får du betala det som jag vill ha"


"Där är gräset grönt och skönt och rart, och doftar sommardrömmar"

"Inget syns och hörs här i min trädgård, kan jag lova dig"


"du kan bli den förste i min trädgård, om du säger ja"


Jag är stum, lyssna själv.




Kommentarer
Postat av: Anonym

You so horny

2009-08-12 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0