Muskulösa män i tighta t-shirts - But why?

Idag är det fredag och solen skiner (eller den sken iaf när jag började skriva detta)! Idag ska jag, Emelie och Joel dricka upp vinet från vår alla hjärtansdag fest, äta ost och ja.. typ det! Är det någon som känner för att joina så är ni varmt välkomna hem till mig, vinet lär räcka till fler!


Men först ska jag träna, hoppas på afrodans idag, det är verkligen den perfekta uppladdningen inför helgen. Man blir AS-pepp! och dessutom har hela IFK (tror att det är IFK) abonnerat lokalen efteråt, så då får man lite eye candy på vägen ut. Synd bara att man själv inte är så snygg när man precis kommer ut från ett tufft träningspass. Igår var jag däremot skit snygg när jag tränade spinning, förstår dock inte hur det gick till. Det var t.o.m. så att min gamla salsapartner  (Miguel 45, från Chile) gav mig ett par förföriska blickar från hans cykel några meter bort.. Haha, herregud.    


Det var bara killar som styrketränade igår, alltså inte en enda liten tjej, det brukar det ändå vara. Man nästan kände testosteronet i luften och muskulösa män i tighta t-shirts kråmade sig och frustade i takt med musiken. Jag började faktiskt dra paralleller till boskapsdjur, belgian blue etc. Urk.. inte nog med att de flesta har alldeles för tighta t-shirts, (varför har dem det egentligen? Växer deras muskler så fort att de inte hinner uppdatera garderoben?) många har även tighta byxor på sig också, alltså jättejättejättetighta byxor eller ännu värre CYKELbyxor, där det verkligen INTE går att undvika att se HELA paketet! Det är nästan så att man mår dåligt.


Jaja..vissa har väl bara inte greppat att less is more :) Nu ska jag jobba lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0