I´m cleaning out my closet

I´m cleaning out my closet just nu OCH tvättar! Det var länge sedan jag var såhär duktig! Med undantag från igår när Ilona lärde mig hur man rensar avloppen. Jag var glad som en speleman när hon erbjöd sina tjänster, vad jag inte visste var att Ilona endast skulle BERÄTTA hur man gjorde, istället för att VISA hur man gjorde (hon är smart hon). Jag fick snällt göra vad som behövde göras. Urk...vill inte gå in på detaljer men det var AS-ÄCKLIGT och även om jag inte är äckelmagad eller speciellt kinkig av mig så var det inte kul, I was screaming like a girl och Soffan bara skrattade. Nästa gång ska jag fan betala någon för att göra det.   


Att fixa garderoben är i alla fall inte äckligt, däremot rätt så slitigt, speciellt när man eventuellt är på väg att bli sjuk. Kanske inte så smart, men istället för att ha 17 bananlådor i min walk-in-closet har jag nu istället dem i ett förråd på vinden. Något jag borde gjort när jag flyttade in för sex månader sedan - men bättre sent än aldrig! Jag vågade mig dessutom upp alldeles själv på äckelvinden och som tur var hade vaktmästaren bytt samtliga glödlampor. Någon hade tyvärr snattat mitt soffbord som jag bara ställt, men jag får väl skylla mig själv. Det var ändå köpt på St Harrie loppis för 30 kr, så det var ingen större förlust.


Nu ska jag bara ta mig till IKEA för att köpa någonting att hänga alla kläder på, typ en sådan här, hehe:


I wish

Kommentarer
Postat av: Malle

Så BRA jobbat.... något jag oxå behöver göra..STÄDA GARDEROBEN men det är så tråkigt! Tack för senast.. så jävla trevligt! Må gott, puss o kram

2009-02-18 @ 13:13:03
Postat av: IP

Tycker du gjorde ett bra jobb med avloppen trots dina ill skrik...

Jag är STOLT över dig Sara!! Vi tjejer ska visa att vi kan! Behöver fan ingen kar till det, men kanske till andra saker... typ sex..å sällskap..å lite annat..

2009-02-19 @ 11:01:03
Postat av: Sara

Malle - att du behöver städa din garderob är inget nytt. Vi kanske skulle göra som vi gjort förr - Viga en dag åt rensning av din garderob, PLUS dricka massa rödvin – det kan bli en minnesvärd dag =)

IP - Helt rätt, Killar funkar bäst som sällskap i sängen, typ! =)

2009-02-19 @ 11:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0