Jag är en riktig knegare jag

Nu snöar det, men det betyder inte att jag måste ta mig ut i skidspåret. Hela helgen ska ju spenderas där. Detta gör att jag faktiskt kan njuta av snön, utan att känna vasaångesten komma smygande.


Ikväll ska jag tydligen se Janne "Loffe" Carlsson spela trummor i ett jazzband som är i Linköping. Visste inte ens att han kunde spela trummor men han ska, har jag hört, vara riktigt duktig. Om inget annat så kan man i alla fall lyssna på hans tydligen oefterhärmliga mellansnack och historier.


Jag har på jobbet so far, skickat fyra mail, målat naglarna, fikat 30 minuter, druckit tre koppar kaffe, korrläst vår marknadsplan som idagarna ska tryckas, ringt och klagat på csn och bloggat nu TWICE. Visst är jag en duktig knegare =) Nä, skärpning nu Sara.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0