Kvällens bästa (läs tidigare inlägg först)

Sara säger:

jag har precis bloggat världens kanske mest onödiga inlägg

mli säger:

ärligt, de orden säger allt om dig

Sara säger:

haha.. nääääää

mli säger:

mensvärk = du är tjej

mli säger:

mysa = du är kpt

mli säger:

kåt

mli säger:

apelsin = du äter nyttigt (försöker)

mli säger:

jävlar = du är grov i munnen

mli säger:

sötnos = du är flirtig heartbreaker

mli säger:

imorse = antagligen ngt med sex

mli säger:

efterfest = du är nästan alkis

mli säger:

sådär hela dina personlighet

Sara säger:

hahahaha

Sara säger:

du kanske har rätt

mli säger:

i always have

mli säger:

du har ju lärt mig allt du kan
 
Eller kanske inte.. För det innebär i så fall att jag är en kåt heartbreaker tjej som flirtar, försöker äter nyttigt och har problem med spriten. Grov i munnen (måste vara min skånska) och gillar att ha sex på morgonen.. hmm?! Gissa vad som stämmer och inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0