Mer död än levande

Herregud vad jag är trött just nu OCH igår. Igår var jag faktiskt så trött att jag inte ens orkade blogga om den där smått hysteriska dykturen. Tränade, åt 7 knäckemackor, öppnade en veckas post, snackade lite på msn och somnade. Hade planer på att gå upp tidigt, tidigt idag (06 noll noll) för att ta en stärkande morgonpromenad med Emelie. Det sket sig big time, jag kände mig mer död än levande när klockan ringde. Måste vara sviter från semestern, hoppas jag är på banan snart igen. Gäsp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,men jag blev mindre trött av att läsa den levande resebeskrivningen. Lite tråkigt med Sunne dock, måste erkänna att jag gärna blivit nerbjuden till ert nybyggda hus med fem badrum i grekisk stil:)

2009-02-03 @ 18:55:28
Postat av: emelie

(kommentaren ovan är från therese)

2009-02-03 @ 22:09:09
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, vafan man kanske skulle ta och gänga sig med den där Sunne trots allt! Fast hur kul är det att bo i en öken?

2009-02-04 @ 09:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0