Snart proffsfotograf

Imorse kom vänliga Kjell in på mitt kontor med något bakom ryggen. Han såg mycket finurlig och hemlighetsfull ut. Frågade om jag skulle gå hem på lunchen eller vad jag hade för planer. Jag fnissade lite och frågade vad han hade i kikaren (...eller jag sa inte så ordagrant, fnissade nog inte heller - jag är ju rätt så tuff, som ni vet). Sedan drog Kjell fram ett ADOBE PHOTOSHOP ELEMENTS 7!!! Som han tyckte att jag skulle springa hem på lunchen med och installera på min privata dator. Verkligen snällt av honom och detta trots att det är FREDAGEN den TRETTONDE idag! Hmm..nu kommer jag väl att bli påkörd av en bil när jag springer hem. Neeh..Men wish me luck och för att min dator inte ska krascha (varför den nu skulle göra det?) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0