Tråkiga fredag

Fredagar på jobbet är oftast jobbiga. I mitt medvetande är det redan helg, speciellt när det är fint väder ute (som nu), då börjar helgen ännu tidigare. Det betyder att jag inte riktigt kan fokusera på mina arbetsuppgifter, speciellt när jag dessutom är så gott som ensam på kontoret. En sådan fredag är det idag. Jag äter lakrits med yoghurt överdrag. Det låter äckligt, men är hur gott som helst. Tänkte att jag var värd det idag när det är fredag och jag jobbat så hårt.. Hee, host, host.   


Jag har fått nya visitkort med en skitful bild på baksidan, en svenska flagga på en båt. Ser ut som ett amatörfoto. Jag tror att jag är lite sur faktiskt, nu när jag tänker efter, inte på visitkorten då men på ngt annat. Vet inte riktigt på vad, borde kanske gå hem. Smyga hem, när ingen ser eller låtsat få skit ont i huvudet, typ migrän. Ja, så får det nog bli. Hej Då  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla gutt mina favisar oxå.... de är så goda!

Gött mos... kramis

2009-02-27 @ 17:55:28
Postat av: Fredrik

Hej och grattis till vasan! Fick en dos av Mackan och Sophia i helgen, inflyttningsfest i Borås, och fick en målande beskrivning av er bedrift. Häftigt med tanke på eder ringa erfarenhet. Och så läste jag några andra av dina bloggrader också. F-n vad du måste vara fit nu med en massa vasalopp, afrodans och spinning i benen(!). Ha det! Hälsar /Fredrik

2009-03-01 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0