Expressinlägg


Herregud vad jag är busy =) hinner ju aldrig blogga. Just nu är jag hemma på lunch. Falukorv och makaroner fick det bli - äkta fjortismat. Det är "På spåret" på TV och jag funderar på vilka ingredienser jag behöver inhandla till de bröd jag ikväll tänkt baka. Kanske lägger ut receptet här sen, för det ÄR världens godaste, bästa bröd, jag lovar. Hade jag kunnat hade jag skickat er en skiva, men eftersom det sällan är någon som bekänner att de läser min blogg så kan det bli svårt (det var en pik).

Efter jobbet igår åkte jag till Linköping för att gå på en föreläsning tillsammans med Tove och Ida från keramikursen. Elisabeth Ohlsson Wallin (ni vet hon som gjorde Ecce Homo) föreläste om sig och sina utställningar, tankar och visade bilder såklart. Det var mycket intressant och hon är verkligen duktig!










Därefter blev det film, Rockenrolla tror jag bestämt att den hette, av Guy Ritchie. Den var helt ok men jag var inte överdrivet exalterad. Kan berott på smärre koncentrationssvårigheter, då mitt sällskap (trots att han var sjuk)  typ käkade tre liter popcorn med örtsalt på (Ok, jag åt också lite). Jag var hemma sent och gick nästan direkt och la mig. Vaknade därför utvilad imorse - det kändes konstigt. Borde kanske ändra mina gå-och-lägga-sig-rutiner något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0