Allvarliga problem med hörseln?

Det ringer på mina föräldrars hemtelefon


Hej det är Sara

-  Hej, har du din far hemma?

(jag hinner tänka; vem fan är detta som inte presenterar sig och pratat så jävla bred skånska)

-   Näää.. det har jag inte. Vet faktiskt inte var han är.

-   Ok, då provar jag att ringa hans mobiltelefon

-   Ja, gör det. Har du hans nummer?

-   Öhh Ja, det har jag

-   Ok, hej då

-   Hej

(och jag tänker; vilken jävla bonne)


Det ringer igen (ca 5 minuter senare)


-   Hej det är Sara

-   Hej, har du din bror där?

(jag tänker igen; vafan är det samma jävla bonne)

-   Öh, vilken av dem?

-   Den lille skiten

-   Ok, vänta


Det visade sig att det var MIN EGEN BROR, (min mellanbror) som ringde båda gångerna!! Börjar jag få allvarliga problem med hörseln?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0