Dehär med matlagning

Det har varit en otroligt skön söndag, en söndag utan bakfylla och ångest. Så en söndag egentligen ska vara. Jag har fikat med Joel som kom med det exceptionella tipset att göra färsfyllda paprikor och sallad, vilket jag också gjorde.
Alltså min fantasi när det kommer till mat är verkligen urusel. Jag har ca tio rätter (om ens så många) som jag kan och brukar göra. Fem av dessa är med köttfärs, fyra med kyckling och en med lax. Typ så är det, det är vad jag kan i matlagning, på sin höjd. Det är riktigt illa... Eller det är ju egentligen inte det att jag inte KAN, för laga mat kan jag, men fantasin finns inte där bara. Tips någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0