Dejt nr2

Till Linköping jag igår for för att möta dejt nr2. Vi träffades på ett av Linköpings många fik. Han beställde någon typ av kaffe/chokladdrink (?) OCH största chokladkakan, (han var tydligen värsta gottegrisen, jag sa att det syntes... haha, men menade inte så) Jag var inte lika järv och beställde istället en vanlig hederlig STOR kopp kaffe (bakis som jag var). Trots gottegris var första intrycket bra! Han var vettig, hade bra resonemang. För första gången har jag kanske träffat en person som både är trevlig, smart (nästan för smart) och ser helt ok ut. Om han är liggbar vågar jag ännu inte svara på. Han var iaf så trevlig att jag faktiskt följde med honom hem för att titta på film. Vi såg Ping Pong King som var både tragisk och rolig på samma gång. Genomgående iskalla kyliga färger och gråmelerade skalor som förstärkte synsättet att det finns något sjukt i det svenska folkhemmet. Suveräna skådespelare där främst huvudrollsinnehavaren borde få en Oscar för sin insats. En helt klart sevärd film, se den!


Det blev en lagom sen afton som avslutades med det mycket välkomnande mötet på stationen av en lite smått uttråkade Emelie, som följde med mig hem. Vi käkade GYROS tills jag fick ont i magen och inte kunde röra mig från sängen. Sedan somnade jag sött under mina nya ljuva duntäcken (faktiskt båda ..jag har så kallt i min lägenhet).


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååh! Den vill jag se! Har tjatat sen den gick upp på biograferna. Dock har precis alla jag känner ihärdigt motarbetat den. Stort plus till honom för att han ville se den. Kram

2009-01-19 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0