Dolphins hetaste supporter

Hängde på stan hela dagen, fikade och handlade reavaror (jag fick bara handla om det var på REA, ...såklart hittade jag massor) Måste fått tillfällig sinnesförvirring och glömde helt sonika bort alla andra utgifter som har att göra med ett visst Vasalopp och en Egyptenresa ...och inte var det någon som stoppade mig heller.


Sedan kom Ema förbi och jag, Sophia och Ema drack arabiskt kaffe och FacebookRAGGADE åt mig. Herreguuud..ibland undrar jag egentligen vad jag håller på med. Får se hur detta går nu då??


Sedan gick jag och Emelie på basket. Dolphins spelade mot något lettiskt lag och vann såklart med typ 20 poäng. Första gången jag besökte den splitter nya arenan. Stadium Arena. Mkt tjusig! Matchen skulle börja klockan 19.00 (stod så på biljetten) men när vi kom dit hörde vi oroväckande ljud, ljud som indikerar att matchen redan var i full gång. Och mycket riktigt var det så. Det stod fel på biljetterna och som plåster på såren fick vi en tjuga att köpa lite gottis för. Haha... (gubben i luckan sa verkligen så) eftersom jag inte betalat ngt för biljetterna (fått via jobbet) så gjorde det inte så mycket och vi fick iaf se sista halvlek.

Trodde faktiskt att basketspelare skulle vara snyggare, de lettiska killarna visste jag ju redan inte skulle vara så snygga men hade ändå mitt hopp kvar till Norrköpingsgrabbarna. Jag och Emelie funderar trots allt på om vi inte ska bli riktiga fans och se alla hemmamatcher (eller det var mest jag som funderade över det faktiskt) hade varit lite kul, går ju trots allt rätt så bra för killarna (och nummer 24 var ju rätt så het trots allt! =)

  


This is why I like to watch basketball.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0