Helgsummering

Jag är rätt så slö på att blogga har jag märkt, anorexiablogg BIG time!


Så nu tänkte jag summera helgen som varit, tyvärr blev den allt annat än vit. I fredags käkade jag och Emelie romantisk middag och drack vin på Black Lion Inn (efter heta tips om att det är DÄR killarna hänger). Vi tänkte att det knappt skulle vara ngt folk där eftersom det är slutet på januari och folk inte har pengar. Men vi kunde inte ha mer fel, stället var packat med människor (dock inga hunks) och vi hade tur att få ett litet bord. Sedan gick vi till Tapasbaren för att träffa Jenny och hennes kille Luc. Där blev det såklart en finfin drink, deras drinkar is to die for, verkligen =) Sedan fick jag ont i magen och vi gick hem.


Lördagen bestod av träning av biceps, triceps.. och allt vad de heter. Sedan en långpromenad och fika med dejt Nr1. Jag hade tyvärr lite för höga förväntningar på mannen i fråga, så självkart blev jag besviken på herren både vad gäller utseende och personlighet. Han gick långsamt, var tråkig och lönnfet. Gud så elak jag är. Han tyckte däremot att jag var en riktig hyvens tjej och gav mig komplimanger efter komplimanger. Ska jag vara ärlig var jag lite besviken och butter efter att vi sagt farväl. Finns det ingen som i alla fall är lite ok, som ser bra ut, är trevlig och liggbar på samma gång? Verkar fan dåligt.


Födelsedagsfest hos Ida it was! Vilket visade sig bli riktigt trevligt. Vi spelade tuttmemory och ett annat spel jag inte minns vad det heter. Hon hade trevliga östersundskompisar, trots att jag egentligen inte gillar folk från Östersund, fråga inte varför. Palace fick äran att ta emot oss denna afton. Det var något annorlunda att vara där onykter denna gång, men helt ok. Sushinattmat hos Ida och hemgång tillsammans med en av Idas manliga bekanta som hellre dela 1,80 säng med mig än att ligga på luftmadrass hos Ida. Helt oskyldigt sov vi hela natten (plus lite mys såklart). Trevligt med lite sådär oplanerat myssällskap. Han påminde dock sjukt mycket om ett gammalt, gammalt, gammalt ex till mig och jag fick allvarliga flashbacks, det kändes sådär.


Nu i skrivandets stund sitter jag lite trött eller rätt mycket faktiskt i min säng och körslaget är igång på TV:n. (alltså jag tittar inte) Men ärligt, får man verkligen stå och heila så där i direktsänd tv? Det är synd att kalla detta underhållning

Nu ...Dejt Nr2 =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0