Iransk kaviar, kan det vara något?

Facebookragget hade tydligen tjej (att jag inte tänkte på det, killar kan ju faktiskt vara upptagna också). Men skulle aldrig gissa att han hade det, så som han flörtade med mig.. Ojojoj.. Å andra sidan är flickvänner till för att brädas (om det inte är jag som är flickvännen såklart). Hans flickvän skulle jag iaf inte vilja vara, tydligen residerade hon i London så det förklarar kanske saker och ting. MEN det gjorde inte så mkt att jag blev dissad, för igår fick jag ett trevligt erbjudande om att äta Iransk kaviar till helgen (tydligen bästa sorten). Mkt smickrande men, fan.. jag hade ju lagt ner det där. Har faktiskt aldrig gillat Kaviar heller för den delen, speciellt inte Kalles. Men detta var ju iof Iransk.. hum?!

På susning.nu går att läsa:
"Iransk kaviar anses vara en av världens bästa kaviar".
 









 Vad hade du valt?


Kommentarer
Postat av: mange

Efter att bloggarens innehavare gav bestämde order om att man inte fick tjuvläsa måste jag naturligtvis kommentera.



Hundra dagar av hundra väljer jag Kalles, motivering borde vara överflödig. Har man suttit där med en mugg varm choklad och en knäckis rikligt med kalles, så vet man. Jag tyckte till och med kalles med banansmak var god, så äcklig är jag.

2009-01-08 @ 00:28:03
Postat av: Emelie

haha du har ju problem :)

klart det skall ätas kaviar, avnjutes dock helst ihop med lite champagne! så kört för vitheten där..

2009-01-08 @ 07:28:43
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Lina

Sara Jansson!! :) fin inbäddning.. jag tycker definitivt att du ska njuta av iransk kaviar!! Har hört att det är en ung sort och att man ofta får ge det lite tid innan man kan uppskatta och njuta fullt ut av den!! Alltså lite upplärningstid!

2009-01-08 @ 08:59:40
Postat av: Sara

LINA, du får inte skriva ut mitt efternamn här!!! Då vet ju folk vem jag är och mina framtida arbetsgivare kan kolla upp mig, inte bra. Men lite Iransk Kaviar får det kansek bli, trots allt.

Mange, Kalles med banansmak!! Varför blir jag inte förvånad.. =)

2009-01-08 @ 10:57:15
Postat av: Lina

Men Sara!! du vet ju att jag kallar dig Jansson... mongo! Bara för att du är en frestelse :) Alltså blir det ditt fingerade efternamn!! Puss

2009-01-08 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0