Jag behöver sponsorer

Sophia kom på blixtvisit igår och åkte tillbaka redan idag. Men vi hann med en hel del trots allt. Låg och pratade strunt till klockan två på natten och sedan var det faktiskt jag som var kärlekskrank den här gången och försökte ofreda Sophia hela natten. Hon var inte lika myssugen som jag men  fick iaf en puss på kinden =) Kanske borde tänka över dehär med celebatgrejen. Det kanske inte är ngt för mig trots allt. Hrm?!


Jag började dagen med spinning och trodde ÄRLIGT att jag skulle dö. Jag har inte tränat på över tre veckor och det kändes kan jag lova. Kändes nästan som första gången jag gick på spinning. Att muskler och kondition är en färskvara kan jag skriva under på. Nu är det hårdträning fram till tjejvasan. Tänkte åka och köpa värsta skidkittet imorgon efter jobbet. Soffan berättade att hon nu köpt allt man behövde för att klara sig. OCH det kostade kan jag säga.. Herregud.. jag som ska åka till Egypten snart också. Vet inte hur jag ska få ihop allt. Kanske finns det en snäll själ där ute som kan sponsra mig och mina upptåg? Hade varit dööösnällt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0